To days

Hej! ♥

Igår:
Först så gick jag eema och linn på stan jag köppte bara mjukglass sen gick vi på bio och såg farsan den ägde typ alla gick innan filmen var slut vet inte varför men.Sen åt vi pizza på tre kronor va inte dyrt kan jag säga sen gick vi linns mammas jobb så vi gick över stadsbron och svände typ höger och då vare några killar som stod på ballkong och typ bärja prata med oss :]Sen for vi hem till linn och titta på talang och chatta lite oseriöst med en kille på msn :)


Idag:
Kom nyss hem från baduset fösrts var vi på badkalas sen hade min brocha klassfest så bada från 5-9 sen innan det va jag med emma vi sjöng lipps och spela fotboll :Dmen nu ska jag sova haregottigelkott




pusspuss:*

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Hihi det var den faktiskt! Tårtan är gott men inte marsipan :(

2010-04-18 @ 14:24:33
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: BRUDARNAFASHION

Sv; okej, vi har faktiskt börjat uppdatera mer och mer nu, så nu håller vi på som vanligt igen! :D kika gärna! ♥

2010-04-18 @ 14:50:47
URL: http://brudarnafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0